Thursday 11 August 2011

Ph0ne..please be nice t0 me..plezz~~~

Assalamualaikum suma..

Baca dah tajuk entry aku, mesti kamu dah agak kan masalah yang aku tengah hadapi sekarang. YES..sekarang nie hp aku bwat hal, tak b0leh nak buka means aku still boleh 0n tapi xnampak apa2 la kat screen 2..just wrna hitam jak mcm ph0ne tu dalam keadaan off..huhu..dah 2 kali dah hp ku nie bwat perangai..biasalah sapa suruh beli handph0ne slide kan..

First2 beli handph0ne nie SE F305



Pastu, xsampi setahun dah r0sak sbb 'ribb0n' kat dalam hp nie l0nggar k0t..
Then, beli hp slide lagi SE Spiro akhir bulan 2 tahun nie,



tak sampai k0t setahun aku guna ph0ne nie, rasanya baru 5 bulan guna ph0ne nie tapi dah r0sak..memang terbaek la~~..

p/s:wish me luck dalam pujuk memujuk my parents tuk beli hp baru..kali nie xmaw sudah beli slide. Sekarang nie aim Samsung Galaxy..haha..




6 comments:

Izzati Liyana Sabri said...

haha. ganasnye. slide mmg cpt rosak. tapi selalu lebih gak lah setahun pakai.ni tak sampai setahun. fuh.. haha. jangan beli slide or flip. ganas sgt ni. hihi.

zuzu said...

@.izzati liyana.
pas nie xmaw sudah beli ph0ne slide..saya se0rng yang ganas..haha

Izzati Liyana Sabri said...

haha. banyak sangat message boyfriend kot ni. tu yang bukak tutup slide tu. rosak la die.

zuzu said...

@.izzati liyana.haha..mungkin k0t..hehe..tutup buka tutup buka..mmg cpt r0sak la tu..

Encik JI said...

pkaila handset cikai versi uncamera without 3g,gps,gprs, dan lain2. insyaAllah kekal. hehe

zuzu said...

@Encik JI

patutny gitu kan..xpayah nak pakai yg mahal2..cepat r0sak..haha