Sunday 1 April 2012

Akhirnya Kembali...


Assalamualaikum semuaa!!
*baca dengan nada yang ceria*

Sebelum aku mula merapuh, aku ingin kongsikan kegembiraan aku yang dah habis EXAM. EXAM weyhhhh!! Jom bwat nie beramai-ramai ~(^^~) (~^^)~ ~(^^~)(~^^)~..*nampak tak bertapa HAPPY-nya hati ini..*

Ok. Rasanya nie entry yang pertama selepas beberapa bulan yang lalu. Hurmmm.. Semuanya disebabkan kesibukan aku menuntut ilmu dan perasaan malas yang menjadi-jadi dalam diri ini membuatkan aku rasa tidak bersemangat untuk menaip entry di blong kesayangan. fuuhhhh..semput I.. *silabacadalamsatunafas*..

So, habisnya exam pada hari Sabtu bersamaan 31 March 2012, maka saya dengan ini secara RASMI-nya telah menamatkan SEM 3! YAhooooo!!! Another 1 SEM towards Degree. Oh, sangatlah ternanti-nanti untuk masuk degree. hewhew.. *sabarsabar*

Sekarang nie bermulanya cuti kami selama... 1 MINGGU! Wait, whatt?? Dang!! Kenapa kejap sangat nie?

Okayyy, kami ada intersesi untuk pelajar perakaunan and cuti kami terpaksa dikorbankan. Wuarrgghhhhh. ='(
*Sangat jeles dengan sapa-sapa yang dapat balik ke pangkuan keluarga..sob.sob*

But, its okayyy..life must be go on, bebehh..=)

*Baiklah kawan-kawan, nie edited pic. k =)




No comments: