Friday 6 April 2012

Cik Zuzu feat. Etude House!

Assalamualaikum.

Semua wanita di dunia ni inginkan kulit yang halus mulus macam kulit baby kan? ada tak yang tak nak? meh meh habaq sat kat chek sapa yang tak nak *loghat  kedah yang berterabur..haha  

Ok, kenapa Cik Zuzu feat Etude House? eh eh jangan pula fikir yang CZ salah satu model untuk Etude House pulak..haha *just kiddin'  Sebenarnya minggu lalu CZ start try pencuci muka dan acne gel lotion dari Etude House.


CZ just try guna dua jenis produk nie sahaja, coz CZ takot la nak try banyak-banyak..





AC Clinic Gel Lotion 
Produk nie sesuai untuk kulit yang mudah tumbuh jerawat macam CZ nie. Yang CZ paling suka sangat tentang lotion nie, lotion nie kalau kita pakai trus meresap ke kulit muka dan tak la kita rasa something oily dkat kulit muka. Caranya senang sahaja, just sapukan kat muka. senang kan?
Harga: Rm40++
*Tapi CZ beli RM20 sebab ada promosi..hehe..




Baking Powder Pore Cleansing Powder Wash
Produk nie pown sangat sesuai untuk jenis kulit muka yang berjerawat atau sesiapa yang suka bermekap. Produk ni akan membersihkan kulit muka kita sehingga ke dalam pori-pori muka. Pencuci nie dalam bentuk serbuk  atau powder, kalau sekali pandang memang sebijik dah macam baking powder yang mak kita selalu guna untuk buat kek coklat. *hehe . Cara nak guna sangat simple, ambil serbuk tu then basahkan dan sapu la kat muka macam biasa. Oh lupa nak bagitau, yang pencuci muka nie tidak menghasilkan buih.
RM33++


Dalam seminggu CZ guna nie, CZ dapat rasakan perbezaan kat muka CZ.. Jerawat pown dah kurang-kurang sikit.. ^^ 


P/S: Sesiapa yang gunakan produk yang sama sila la bagi pandangan anda tentang produk nie. CZ pown nak tau jugak pandangan anda.



No comments: