Sunday 24 July 2011

Untung Sabut Timbul, Untung Batu Tenggelam

Assalamualaikum semua...

Hari nie nak k0ngsi sikit h0bi aku yang terbaru..*alah tu p0wn nak cerita ka..pelik t0l minah nie*..tapi apa kaitan dengan tajuk entry nie erkk..??kalau nak taw teruskan la pembacaan anda yerr...

tak taw la sejak akhir2 nie suka sangat j0in macam2 segmen atau c0ntest ...maklumla budak baru dalam dunia bl0gger s0 semua benda p0wn nak cuba..ok berbalik dengan tajuk entry kat atas 2 tapi rasanya semua tahu kan peribahasa tu,


Untung sabut timbul, untung batu tenggelam.


Pernah dengar kan..maksudnya rezeki masing2 kita tak taw jadi kita mesti la mencuba nasib*nie apa yang aku paham la*...hah nie aku tengah mempraktikkan peribahasa la nie dalam kehidupan sehari2an ku dengan j0in c0ntest2 yang dianjurkan..


Yang paling latest aku j0in c0ntest 'Be Yourself'..mana taw la b0leh menang kan..b0leh dapat sh0pping voucher...hehehe..meh meh baca maklumat lanjut tentang contest nie..



Simple jak kan..just 'like' page 'The Precious Pumpkins' and kita b0leh j0in dah contest nie..HADIAH yang DISEDIAKAN...???


See lumayan kan hadiahnya...s0 sesiapa nak j0in tu cepat2 la yerr..due date untuk c0ntest nie sehingga 31 Julai nie...

Good Lurk untuk sesiapa yang j0in..

p/s:tajuk entry nie rasanya takda kena mengena k0t dengan isi kandungan entry nie..tapi tujuan sebenar nak tulis entry nie just nak bagi taw aku j0in c0ntest 'Be Yourself'..muahaha..


No comments: