Sunday, 24 July 2011

OMG...!!!Malunya..

Assalamualikum suma...

Apa peristiwa yang membuatkan anda malu dan teringin nak menyorokkan muka anda di bawah meja..???ada tak..??share2 la..??

Meh cnie dengar cerita aku pulak..ermm..hari sabtu baru-baru nie aku keluar la jalan2 kat Sunway Pyramid dengan cik abang.. Patutnya nak pergi KLIA jumpa kawan tapi xjadi sebab tak0t tak sempat balik sebel0m pkul 11 malam..sedey2..Harap2 b0leh jumpa dia lagi..

Nak dijadikan cerita, aku masih ingat lagi tym tu kami tengah berbaris untuk beli tiket HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS..tym tengah2 baris tu la..mata ku sempat menyaksikan sese0rang yang amat-amat-amat aku tidak kenali tetapi memakai shawal yang sebijik dengan aku..perghh..memang  malu la..tapi nasib baek tak da s0rang p0wn yang perasan termasuklah cik abang..FUHHH....

Teringat la pulak entry Cik Natrah yang bertajuk Alamak baju kita sama la!..senasib rupanya kita yer..hehe..



3 comments:

sherotpetot said...

amek lipstik conteng2 shawl..
macam iklan tuu
haha

Siti Zuraina Bte Amran said...

@sherotpetotiklan mana erk..???lama dah x teng0k tv..*sedih*..btw..c0nteng2shawl gna lipstic is g00d idea..haha..b0leh menambahkan c0rak kat shawl..

Encik JI said...

haha. mmg malula jwbnya. mst wat2 xtaw je kn. ekeke