Tuesday 15 November 2011

I L0ve Baking

Assalamualaikum peeps,

Waktu-waktu aku di rumah banyak aku habiskan dengan mengemas rumah *rajinkan aku. muahaha*, online, tengok tv and bwat benda2 yg tak berfaedah. Ini la rutin sehari2 an ku selama satu bulan nie. memang boring pown. kalaw tak online tengok tv takpown makan.

And yang paling best aku tak taw kenapa yang tiba2 jak aku maw try bwat2 kuih nie. aku nie boleh la dikategorikan malas nak masak, tapi entah bab2 baking nie boleh 'in' pulak dngan jiwa aku. Setakat nie aku dah try dua jenis kueh iaitu Cupcake and Cheese tart. walaypown first tym baking cupcake n cheese tart tue alhamdullilah menjadi jgk. sedap lagi tue.

Jom layan gambar2 cheese tart yang berjaya aku hasilkan. n owh boleh baca entry Cupcakes kat sini.





adunan yang dah siap..^^


 nie la rupa tart sebelom dibakar..

proses memasukkan filling cheese..



 rupa cheese tart yang dah siap!

last but not least


Large image



~salam~

1 comment:

Izzati Liyana Sabri said...

waaaa.tibe2 teringin nak makan cheese tart. cis. tp xberminat nak buat. hee.