Friday 1 February 2013

MY TESTIMONI : A-DHA SKIN CARE

Salam semua pembaca-pembaca blog ni.


Pernah dengar tak A-DHA SKIN CARE? Pernah tak? If tak pernah, korang memang sangat sangat la RUGI! Kenapa rugi? meh sini saya bagitau.



First of all, A-DHA Skin Care ni berasal daripada Indonesia and sekarang ni product A-DHA tengah hot selling weyhhhh! Semua yang try A-DHA tak pernah lagi mendapat efek yang mengecewakan(setakat ini). 





Adha ada dua set. Set Pink and Set Hijau. Set Pink untuk kulit normal yang berumur 20 tahun ke atas. Set Hijau pula untuk kulit yang sensitif dan berumur 40 tahun ke atas.


Dengan adanya A-DHA, kita boleh mendapatkan kulit yang halus mulus macam pelakon Indonesia. Sapa tak nak kan kulit yang halus mulus kan?

And the best part, after penggunaan 1 bulan (setiap individu berbeza) anda tak perlu lagi pakai mekap tebal-tebal untuk keluar! Just pakai krim siang A-DHA! Menarik bukan?



Pengalaman saya sendiri:

Kulit muka saya jenis yang berminyak and ada bekas jerawat yang degil yang tak nak menghilangkan diri. Geram hokay dengan bekas jerawat ni, boleh mencacatkan penampilan kita kan. Dah tu, kulit muka pun kusam. :(

Then sya try A-DHA (sabun+krim siang+krim malam+serum). First 3 days, saya just gunakan sabun+serum, ini untuk memastikan if produk ni sesuai atau tak. Hari ke-4 baru saya pakai krim siang dan malam. Dalam masa seminggu bekas jerawat saya yang degil tak nak hilang tue makin pudar and liang-liang roma makin mengecil. Tersangat la best! 

Masuk minggu ke-2, bekas jerawat tu mmg dah makin makin pudar! And paling best kazen saya tegur yang pipi saya pinkish! Siap tanya lagi if saya pakai blusher. Haaaa tu baru kesan 2 minggu. Kulit muka pun dah semakin cerah. Suka sangat!

Love A-DHA!


p/s: Next time, saya bagi pic pulak untuk menunjukkan perbezaan after penggunaan A-DHA.

Interest? PM me at FB: Moda Moda or email me at mirrorswardrobe@ymail.com for the best price!

Also open for wholesale!

See ya! 





3 comments:

Nazian said...

awak pakai set yang mana ? hijau ke pink ? saya pun ingat nak try produk adha ni..huhu

zuzu said...

@nazian sya pakai yang kaler pink. :)

Anonymous said...

salam sis.. klau umur 14 boleh guna tk?